Általános szerződési feltételek

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, regisztráltja, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket (továbbiakban ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, elfogadod és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.

 

 

 

Érvényes: 2016.11.14.-től

 

 

 

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk! Az Emezen.hu Kft. fenntartja magának a jogot az ÁSZF, a termékskála, az árak és határidők megváltoztatására.  A változtatások a folyamatban lévő megrendeléseket nem érintik.

 

 

 

I. A Szolgáltató

 

1. A www.emezen.hu internetes áruházat az Emezen.hu Kft. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató").

 

2. A Szolgáltató cégneve: Emezen.hu Korlátolt Felelősségű Társaság. A Szolgáltató rövidített neve: Emezen.hu Kft.

 

 3. A Szolgáltató székhelye: 1136 Budapest, Tátra u. 5. a. ép. al.

 

4. A szolgáltató adószáma: 24271590-2-43

 

5. A szolgáltató közösségi adószáma: HU24271590

 

6. A szolgáltató cégjegyzékszáma: 01-09-999039

 

7. A kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

 

8. A szerződés nyelve: Magyar

 

9. Elektronikus ügyfélszolgálat: info@emezen.hu

 

10. Telefonos ügyfélszolgálat: (+36)-20-369-9183

 

11. Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-64416/2013.

 

12. Jegyzői nyilvántartási szám: 3604-1-B/2013.

 

 

 

II. A szolgáltatás igénybevétele, vásárlás menete

 

1. A megrendelések leadása a www.emezen.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.emezen.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogadja el. A rendelés elküldése regisztrációhoz kötött. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat, visszaigazolásokat a Szolgáltató elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására. A megrendeléskor létrejön az adásvételi szerződés, amit a vásárló elfogad.

 

2. A szolgáltató és megrendelő között írásos szerződés köttetik („távollévők közötti szerződés”), amelyet szolgáltató elektronikus rendszerében tárol. A szerződés magyar nyelven köttetik meg, a magyar jog vonatkozik rá.

 

3. Ha a megrendelt termék nem áll készleten, beszerzése nem lehetséges, a Szolgáltató a vevőt erről azonnal informálja.

 

4. A termékek futárszolgálati házhoz szállítással vagy Pick Pack Pont átvétellel rendelhetőek meg.

 

5. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát. A szállítási költség külön kerül felszámításra. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

 

6. Hiányos, hibás elérhetőségei adatok, telefonszám esetén a szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelést nem teljesíti, mivel a kiszállításról telefonon történhet az egyeztetés.

 

 

 

III. 45/2014. (II. 26.) kormány rendelet szerint a távollévők közötti szerződésnél megilleti a vásárlástól való elállási jog

 

1. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül.

 

2. Kézhezvételi időpont a személyes átvétel esetében a rendelés személyes átvételének időpontja, házhozszállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.

 

3. A sértetlen terméket minden tartozékával együtt (bontott, vagy bontatlan állapotban), számlával vagy annak a másolatával, saját költségén küldd vissza a Szolgáltató címére (Emezen.hu Kft. 1136 Budapest, Tátra utca 5. a. ép. al.,), és 14 napon belül visszatérítjük Neked a visszaküldött termék(ek) vételárát. Háztartási nagygépek visszaszállítási címe: Emezen.hu Kft. 2040 Budaörs, Törökbálinti utca 23.

 

4. Utánvéttel visszaküldött csomagot nem veszünk át!

 

5. Nem gyakorolhatja a fogyasztó az elállási jogot, olyan termék értékesítése esetében, amely: fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék (ha bontatlan, élhet a fogyasztó elállási jogával).

 

6. Használatba vett termék esetén, ha a terméken sérülés van a szolgáltató nem biztosítja a termék visszavásárlását.

 

A törvény további részletei megtekintése itt: http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf

 

7. Jogvita esetén a fogyasztó jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni.

 

A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Web: www.bekeltetes.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

 

 

IV. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban (1959. évi IV. törvény) és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak

 

A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Minden termékünkre a törvényekben előírt garancia vonatkozik. Tartós fogyasztási cikkekre 1 év kötelező jótállás vonatkozik.

 

Utánvétellel küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

 

 

 

Termék meghibásodása esetén a termékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphatsz bővebb felvilágosítást. Kérdéseiddel állunk szíves rendelkezésedre elérhetőségeinken.

 

 

 

További információ elérhető a http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor címen.
 
 

 

 

 

V. Ha a megrendelt árucikk hibás, a szállítás során megsérült, akkor azt Szolgáltató díjmentesen kicseréli, amennyiben átvételkor a szállítási sérülésről jegyzőkönyv készült

 

Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól. Műszaki termékek esetében erre az átvételtől számított 8 napon belül van lehetőség, ezt követően a garanciális szakszervízhez kell fordulni.

 

 

 

VI. Az Emezen.hu Kft. megtesz mindent elkövet annak érdekében, hogy az oldalainkon szereplő termékek, adatok, árak, leírása a lehető legpontosabbak legyenek

 

Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 17/1999. (II.5.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadók.

 

 

 

VII. A felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került

 

Erre való tekintettel kérjük, gondoskodj jelszavad megfelelő titokban tartásáról. A felhasználó felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez.

 

 

 

VIII. Megrendelés menete

 

1. A vásárlás regisztrációhoz kötött

 

2. Amit vásárolni szeretnél, helyezd a kosaradba

 

3. Amennyiben több terméket szeretnél, akkor a kosárba helyezés után a termékkínálatban folytathatod a vásárlást.

 

4. Adott termékből, amennyiben több db-ot szeretnél vásárolni a kosárban módosíthatod

 

5. Mikor végeztél a termékek kiválasztásával állítsd be a kívánt szállítási módot (futárszolgálat, vagy Pick Pack Pont)

 

5. Végül válaszd ki a fizetési módot (utánvétellel készpénz)

 

6. Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudod elküldeni megrendelésed, előtte azonban még egyszer ellenőrizheted a megadott adatokat.

 

7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kapsz 24 órán belül.

 

8. A beérkezett megrendelésedet e-mailben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat, amennyiben szükséges.

 

 

 

IX. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

 

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni utánvétel esetén. Pick Pack Pont-os átvételkor ez az átvétel helyén történik. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgáld meg, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Biztosítunk lehetőséget a csomag személyes átvételre, ebben az esetben nincsen szállítási költség.

 

 

 

X. Adatkezelés

 

Ezúton tájékoztatunk, hogy a regisztráció során megadott adatatok a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.

 

 

 

Adataidat harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél az cégünk alvállalkozójaként működik együtt (futárszolgálatok), vagy bankkártyás fizetés esetén. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adataidnak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

 

 Bankkártyás fizetés az OTP Mobile Simple rendszerén keresztül történik. Az ÁSZF elfogadásával az alábbi adatkezlési nyilatkozatot is elfogadod:

"Elfogadom, hogy a(z) Emezen.hu Kft. (1136 Budapest, Tátra u. 5. a. ép. al.) által a(z) www.emezen.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.

Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring."

 

Webshopunkat használva ezen adatvédelmi feltételeket elfogadod, és engedélyezed számunkra az adatid felhasználását az adatvédelmi feltételek szerint. Kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal!

 

 

 

Adatkezelési nyilvántartási számunk: 

 

NAIH-64416/2013.

 

 

 

Adataid törlését, módosítását bármikor kérheted írásban a info@emezen.hu címen.

 

 

 

XI. Egyéb rendelkezések

 

1. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult.

 

2. A felhasználó kérheti a hírlevelek leállítását, , ebben az esetben a Szolgáltató nem küld további hírlevelet, reklám levelet, törli a felhasználó adatait a hírlevél adatbázisából.

 

3. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

4. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.

 

5. Áruházunk megrendeléseit a DPD Futárszolgálat, Royal Futárszolgálat, vagy a Pick Pack Pontok teljesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Pick Pack Pont-os átvétel esetén adott partner nyitvatartási idejében vehető át a megrendelés.

 

 

 

DPD ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Telefon: +36 1 5 016 200

E-mail:   dpd@dpd.hu

 

ROYAL FUTÁRSZOLGÁLAT ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

 Telefon: +36 1 216 3606

E-mail:   ugyfelszolgalat@royal.hu

 

PICK PACK PONT Vevőszolgálat:

 

E-mail: pickpackpont@lapker.hu

Tel.: 06/1 881-2650

Elérhetőség: H-P: 7:00-20:00

Ügyeleti Mobil: 06-30/619-3070

Elérhetőség: H-P: 20:00-22:00

Sz-V: 10:00-12:00

 

 

 

Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kézbesítést két alkalommal kísérel meg, ha ez nem sikerül a csomagot visszahozza a feladóhoz.

 

6. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!

 

7. Fogyasztói panaszügyintézés írásban történik, az  info@emezen.hu e-mailen keresztül.

 

 

 

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

 

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.emezen.hu (Emezen.hu Kft.) ÁSZF feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

 

 

 

 

 

 

Jó vásárlást kíván az Emezen.hu csapata!

 

DPD