GYIK

Magyarországi garancia van a termékekhez?

Összes termékünk hivatalos forrásból származik, így hozzájuk hivatalos magyarországi garancia, és magyar nyelvű kézikönyv jár! 

Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Vevőszolgálattal?

Vevőszolgálatunkat telefonon (+36-20-369-9183) és e-mail-ben az info@emezen.hu   és a kapcsolatfelvételi oldalon keresztül érheted el. Személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Telefonos ügyfélszolgálatunk nyitva tartása hétköznapokon 10:00-16:00 óráig

 

Személyes átvételi pont (csak előre megrendelt termékek esetén):
1141 Budapest, Kalocsai u. 23.
Munkanapokon: 10:00-16:00

 

Hogyan módosíthatom személyes adataimat?  

Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül, a "személyes beállítások" menüpontban tudod módosítani személyes adataidat.

 

Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet? 

Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül, a "Saját adatok" menüpont alatt tudod megtekinteni azokat.

 

Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni?

Utánvéttel a futárnál

Előre átutalással

Bankkártyával

Személyes átvétel esetén készpénzzel

 

Meghibásodott a készülékem, mi a teendő?

Azt javasoljuk, hogy a termékedet egyenesen a szakszervizhez juttasd el, komplett csomagban, számlájával, garancialevelével, tartozékaival együtt. Ez a leggyorsabb módja a garanciális ügyintézésnek. Amennyiben ez nem megfelelő, természetesen a személyes átvételi pontunkon is leadható. (előre egyeztetett időpontban)

 

Hol tudom megtekinteni a hivatalos szervizeink listáját?

Hivatalos szakszervizeink listáját minden oldalunk alján a „garancia” menüpont alatt nézheted meg.

DPD